Sygeplejerske søges til ortopædiske operationer på Danmarks største Center for Hoftenære frakturer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi bygger for tiden to nye operationsstuer og søger en kollega til vores O-F team med tiltrædelse pr. 01.11.2024 eller efter aftale.

Vi er en velfungerende operationsgang med næsten 80 engagerede operationssygeplejersker på OP-SYD der ledes af Anæstesiologisk Intensiv afdeling V.
Vi arbejder tværfagligt i teams omkring patienten, og vægter faglig kvalitet og patientsikkerhed højt.
Vi er åbne overfor nye tiltag, og er optaget af det gode samarbejde i operationsteamet, og på hvordan vi kan bruge hinandens ressourcer og hente inspiration i den fælles opgave omkring patienten.
Vi arbejder hele tiden på at skabe det bedste arbejdsmiljø for hinanden og de bedste behandlingsforløb for vores patienter.

Afdelingsprofil:

På OP-SYD udføres operationer på to forskellige etager i Svendborg alt efter operationstype. Vi er opdelt i to teams på tværs af begge etager. Et O-F team og et A-D-L team. I A-D-L teamet opererer vi patienter med problemstillinger inden for følgende specialer; abdominal kirurgi, urologi, obstetrik og gynækologi.

I O-F teamet har vi ortopædiske operationer fra forskellige sektorer.
Vi opererer både hænder, skuldre, knæ, fødder og hofter. I samme team opererer vi også ører, næse og hals.
Vi er siden april i år Danmarks største Center for Hoftenære frakturer, og det er dette O-F team du bliver tilknyttet.

Vi kan tilbyde dig:

  • et trygt og struktureret introduktionsprogram på 3 måneder uden for normering, hvor oplæring prioriteres i samarbejde med din mentor og den kliniske sygeplejespecialist
  • kompetencekort for nyansatte sygeplejersker
  • ønskeplan
  • afvekslende arbejdsdage
  • et afsnit med engagerede kollegaer, som repræsenterer en bred vifte af erfaringer og kompetencer
  • en afdeling hvor der i dagligdagen er plads til humor, og hvor vi sætter pris på hinandens forskellighed både fagligt og personligt
  • et godt arbejdsmiljø med åbenhed, dialog og respekt
  • en arbejdsplads med mulighed for udvikling både fagligt og personligt.
Vi søger en sygeplejerske som:

  • har patienten i centrum, kan skabe en god og tillidsfuld kontakt i forløbet.
  • trives i et vekslende arbejdstempo.
  • kan prioritere, fokusere og arbejde struktureret
  • vil være med til at udvikle sygeplejen
  • er god til at kommunikere og at arbejde tværfagligt i teams.
  • er selvstændig, motiveret og udadvendt.
  • har godt humør og gode samarbejdsevner.
  • kan lide en uforudsigelig og omskiftelig arbejdsdag
Arbejdstiden:
Er lige nu primært i dagtiden både i hverdagen og i weekenden. Du skal regne med at have weekendvagt ca. hver 6 weekend.

Hvis du ikke har erfaring med at arbejde på en operationsgang synes vi du skal besøge os før du søger. Så kan du følge en operationssygeplejerske i nogle timer samt høre lidt om afsnittet.

Løn- og ansættelsesforhold:
Efter gældende overenskomst mellem DSR og Danske Regioner og er omfattet af lokal løndannelse, hvorfor det er vigtigt at medsende en fuldstændig oversigt over uddannelse og erhvervserfaring.

OUH er røgfrit, hvilket betyder at det ikke er tilladt for personalet at ryge på matriklerne.

Ansøgningsfrist:
09.09.2024 og vi planlægger at holde samtaler i uge 38.

Yderligere information:
Hvis du er blevet nysgerrig og har lyst til at høre mere, er du velkommen til at ringe eller skrive forud for din ansøgning. Vi er to oversygeplejersker der deler ledelsen.

Sus Holm Risby Susanne.Risby@rsyd.dk, Mobil 30 55 91 41

Anne-Birgitte Poulsen anne-birgitte.poulsen@rsyd.dk, Mobil 40 23 75 01

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Svendborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Svendborg Sygehus, Baagøes Alle, 5700 Svendborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089296

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet