Salgskoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Imødekommende og kundeorienteret salgskoordinator.

Elsker du at yde den bedste service og gøre kunderne glade? Og har du lyst til at være med på en fantastisk vækstrejse? Så er du måske vores nye kollega!

Som salgskoordinator vil du blive en vigtig del af den daglige håndtering af vores salgsordrer til ind- og udland, hvor mange opgaver skal løses inden varen lander hos kunden.

Du vil komme til at sidde i en central rolle i et team af engagerede kollegaer, hvor du vil have en stor berøringsflade internt i virksomheden og eksternt til vores kunder. Du er knivskarp til at indhente tilbud på og planlægge forsendelse af gods til hele verden og koordinerer med resten af teamet, så ordren altid er fremme til tiden.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer per uge med opstart hurtigst muligt.


Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Koordinering af logistik og eksport-forsendelser
  • Ordrebehandling og dokumenthåndtering
  • Indtastning og tilretning af salgsordrer i Dynamics NAV
  • Opfølgning samt løbende kontakt til kunden
  • Ad hoc-opgaver i salgsafdelingen

Vi forventer at du:

  • Har erfaring fra en lignende stilling (har du erfaring med Dynamics NAV, er det en fordel)
  • Kan bevare overblikket med flere igangværende opgaver
  • Er serviceminded
  • Er ansvarsbevidst og god til at strukturere dine opgaver
  • Behersker mundtlig og skriftlig dansk og engelsk på forhandlingsniveau (kan du flere sprog er det en fordel)

Din baggrund kunne være salgskoordinator, intern sælger eller måske ordrebehandler, men det er din erfaring med koordinering af og opfølgning på forsendelser, der gør dig til vores nye kollega. Har du yderligere erfaring fra en teknisk virksomhed og et internationalt miljø, vil det være en fordel.


Vi tilbyder:

En spændende arbejdsplads i en dynamisk og i høj grad internationalt orienteret koncern, hvor der er en uformel og humoristisk omgangstone. Dagene hos os er sjældent ens og vi lægger vægt på en kultur med frihed under ansvar, stor arbejdsglæde og mulighed for at udvikle sig både fagligt og personligt.

Arbejdspladsen er placeret i smukke Svendborg på Sydfyn.

Er det noget for dig?

Så send din ansøgning samt CV hurtigst muligt på mail til HR, Legal og Finance Director Suzi Egeberg Thomsen på set@vidaps.dk .

Mærk din ansøgning med ”Salgskoordinator”.

Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet det rette match.

 

Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder Lone Kjærbøll Juhl på tlf.: 28 87 45 06.

 

 

VID Fire-Kill ApS er en innovativ virksomhed som beskæftiger sig med udvikling, produktion og salg af vandbaserede brandslukningssystemer til hele verden.

Se mere på vores hjemmeside www.vidfirekill.dk .

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Svendborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

VID FIRE-KILL ApS, Svalbardvej, 5700 Svendborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914044

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet