Sagsbehandlere til nyoprettet sagsbehandlingsenhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre korrekt beskatning af boligejerne? Og vil det motivere dig at være med til at arbejde ind i det helt nye ejendomsvurderingssystem? Så er det netop dig, vi leder efter til at blive en del af vores dynamiske hverdag og fagligt stærke miljø i Vurderingsstyrelsens Ejendomsbeskatningscenter.

Sagsbehandling inden for beskatning af ejendomme
Vi er i fuld gang med overtagelsen af ejendomsbeskatningen, det nye ejendomsvurderingssystem og overgangen til de nye boligskatteregler. Det er vores opgave at sikre retvisende, ensartede og gennemskuelige ejendomsvurderinger og beskatning af landets 2,3 mio. ejendomme.

Vi arbejder for at skabe tillid til vurderingen og tryghed om beskatning af ejendomme. Derudover lægger vi stor vægt på, at vores sagsbehandling er gennemskuelig for borgere og virksomheder. Vi søger dig, som har lyst til at bidrage med din faglighed til vores sagsbehandling og til at træffe skattemæssige afgørelser inden for ejendomsområdet.

Din baggrund
Vi er åbne for, hvilken baggrund du kommer med, vigtigst er, at du har lyst og mod på at sætte dig ind i vores fagområde. Du er måske uddannet indenfor skat, finansøkonom, kontor eller har en tilsvarende erfaring og baggrund eller har relevant erfaring indenfor vurdering på ejendomsområdet. Afgørende er det, at du har den rette indstilling og er interesseret i beskatning og sagsbehandling.

Som person, har du gode kommunikative evner, så du kan gøre dig forståelig på forskellige niveauer både i skrift og i tale. Du finder både motivation i at fordybe dig i dine sager, samt sparre og vidensdele med dine kollegaer. Du er god til at holde overblik over dine opgaver og samtidig have fokus på kvalitet og korrekthed. Da vores hverdag er meget dynamisk, er det vigtigt, at du trives i en hverdag med stor omskiftelighed i opgaverne.

Ejendomsbeskatningscentret
Du bliver en del af et fagligt miljø på ca. 180 medarbejdere i Svendborg. Vi lægger stor vægt på at kunne sparre med hinanden og sikre en konstant faglig udvikling via samarbejde på tværs af alle enheder, den samlede styrelse og den øvrige del af Skatteforvaltningen.

Vi sætter pris på at have et godt arbejdsmiljø – både fagligt og socialt. Vi har perioder med stor travlhed, men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid. Fælles for enhederne i Ejendomsbeskatningscentret er, at vi både sammen og i de enkelte enheder bidrager til den fælles opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest 10. december 2023.

Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Maria Lund Pihl på 7237 7766.

Der er både mulighed for at blive indkaldt til samtale løbende eller d. 12. og 14. december.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Forventet tiltrædelsesdato er 1. februar 2024 eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Bryghusvej 30, 5700 Svendborg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Svendborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Svendborg, Bryghusvej, 5700 Svendborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947986

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet