BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sæt dit lederskab i kredsløb - som produktionsleder hos Zenitel Etronic
Du har nu muligheden for at indtage en stilling, hvor du i høj grad kan udvikle dit team og virksomheden, og hvor du kan være med til at sikre virksomhedens fortsatte succes.
Du vil som ansat opleve, at der er et stærkt fagligt miljø, hvor dine kollegaer sætter en ære i at holde et højt kvalitetsniveau. Der er korte kommandoveje, og du kan derfor forvente, at du bliver inddraget i vigtige beslutninger.
Arbejdsopgaver
Du bliver leder for et fagligt stærkt og kompetent team på 12 kollegaer, der er kendetegnet af høj anciennitet.
Du vil få ansvar for:
- Ledelse af produktionsteamet
- Produktionsplanlægge
- Procesoptimere
- Beregne kostreduktion
- Kvalitetssikring i samarbejde med teknisk ansvarlig
- Beregne optimal batchstørrelse
- Tilrettelægge produktion af kundetilpassede produkter
- Udarbejde procesbeskrivelser
Du vil indgå i et tæt samarbejde med indkøb, økonomi og PTA . I 2024 implementeres Dynamics 365 i koncernen. Du vil blive en af nøglepersonerne i processen, og det er derfor en stor fordel, hvis du kender Dynamics 365 i forvejen.
Kvalifikationer og kompetencer
Du har ledelseserfaring, gerne inden for elektronikproduktion, så du kan bidrage med din erfaring. Vi forstiller os minimum 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling, med en teoretisk baggrund som elektroniktekniker eller tilsvarende teoretisk fundament.
Som person er det vigtigt, at du arbejder struktureret og målrettet. Som leder kendetegner det dig at være imødekommende, en god lytter og samarbejdsorienteret.
Da engelsk er koncernsprog, er det et krav, at du taler og skriver engelsk. Det er en fordel, at du har erfaring med LEAN, da der er planer om at implementere LEAN tiltag på sigt.
Praktiske oplysninger
Du tilbydes attraktive arbejdsforhold i en succesfuld og sund virksomhed. Stillingen er på fuldtid med mulighed for fleksibel mødetid i tidsrummet kl. 06:00-08:00.
Gagepakken forhandles og indeholder pension, fritvalgstillæg og sundhedsforsikring.
Starttidspunktet er 15. januar eller 1. februar 2024. Samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes snarest muligt.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Branch Manager, Anne Hansen.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Svendborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S - Odense, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921736