Har du lyst til at arbejde med HR og Løn i en international virksomhed, hvor du får ansvar, indflydelse og mulighed for at vokse med dine opgaver i takt med at virksomheden vokser?
VID FIREKILL vokser som virksomhed – både i Danmark og internationalt. Derfor søger vi en nysgerrig, struktureret og selvstændig medarbejder, der har lyst til at tage ejerskab over vores internationale lønprocesser og samtidig bidrage bredt til HR-området.
Om stillingen
Som HR- & Lønmedarbejder får du det overordnede ansvar for løn til vores udenlandske medarbejdere, der i dag er fordelt på 10 lande, og hvor antallet forventes at stige i takt med vores fortsatte vækst. Du bliver den centrale koordinator mellem virksomheden og vores lokale lønbureauer og skal være med til at sikre, at lønnen kører korrekt, rettidigt og i overensstemmelse med lokale regler. Derudover vil du bidrage til udarbejdelse af udenlandske ansættelseskontrakter samt vejlede udenlandske medarbejdere i spørgsmål relateret til deres løn- og ansættelsesforhold.
Stillingen kræver derfor, at du har lyst til at tage ejerskab for den international lønkørsel og trives med at fordybe dig i komplekse opgaver.
Du vil blive en del af virksomhedens HR-afdeling, som tæller 5 personer i alt, og vil rapportere til virksomhedens HR Manager.
Dine primære arbejdsopgaver
Dit primære fokus vil være håndtering af udenlandsk løn, hvilket inkluderer opgaver som:
- Ansvar for international payroll for vores udenlandske medarbejdere
- Samarbejde og koordinering med eksterne lønbureauer
- Sikre at lønninger kører korrekt og rettidigt, og at alle deadlines overholdes
- Indsamling, kvalitetssikring og opfølgning på løndata
- Opsætning af nye lønprocesser
Derudover vil du løbende bidrage til en række HR-opgaver, som blandt andet tæller:
- Udarbejdelse og tilpasning af udenlandske ansættelseskontrakter
- Onboarding og opsætning af nye medarbejdere i udlandet
- Afdækning og kortlægning af lokale ansættelsesretlige regler
- Assistere ved udarbejdelse af danske ansættelseskontrakter og kontrakttillæg
- Bidrage til udarbejdelse og vedligeholdelse af HR-politikker og processer
- Diverse HR-administrative opgaver
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med lønbehandling – gerne i en international kontekst. Dette er en klar fordel men ikke et krav.
- Trives med at fordybe dig i komplekse problemstillinger og kan arbejde selvstændigt
- Har gode samarbejdsevner
- Arbejder struktureret og har øje for detaljen
- Kommunikerer sikkert på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
Vi tilbyder:
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i en virksomhed i hastig udvikling, hvor dygtige og imødekommende kolleger står klar til at byde dig varmt velkommen. Hos os bliver du en del af et stærkt fællesskab, hvor vi lægger vægt på trivsel, udvikling og arbejdsglæde.
Vi tilbyder blandt andet:
- En alsidig og dynamisk hverdag i en international orienteret virksomhed
- Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med højt til loftet og hjælpsomme kolleger
- Stor frihed under ansvar og mulighed for at præge dine egne opgaver
- Faglig og personlig udvikling tilpasset dine kompetencer og interesser
- Lækker frokost- og frugtordning
- Pensions- og sundhedsforsikring
Lyder det som noget for dig?
Så tøv endelig ikke med at sende os en ansøgning samt CV hurtigst muligt via vores ansøgningsformular. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet det rette match.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen eller ansættelsesprocessen, så tag endelig fat i HR Business Partner Sandra Foxholm Andersen på sfa@vidaps.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Svendborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
VID Fire-Kill, Norgesvej, 5700 Svendborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-02-2026;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/d381b2ec-07ed-4fcf-82be-7c9d604c7766