BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med at lave samtaleflows i en chatbot og brænder du for at levere enestående borgeroplevelser gennem innovative løsninger? Vi søger en chatbot manager til at udvikle vores chatfunktion hos Vurderingsstyrelsens ejendomsbeskatningscenter.
I Ejendomsbeskatningscentret (EBC) vejleder vi borgere om ejendomsvurderinger og boligskatter, samt behandler sager indenfor ejendomsbeskatningsområdet. Ejendomsbeskatningscentrets opgave er at medvirke til, at der sker korrekt ejendomsbeskatning og kompetent vejledning af borgere og virksomheder.
Vi er i gang med at implementere en chatbot, der skal understøtte vejledningsopgaven på ejerbolig- og erhvervsområdet og imødekomme den store efterspørgsel på kontakt, som styrelsen oplever fra borgerne. Chatbotten forventes lanceret samtidig med livechat i efteråret 2024.
Vi søger en dygtig chatbot manager med stærke kommunikationskompetencer til at være ansvarlig for udviklingen, implementeringen og vedligeholdelsen af vores chatbot. Du vil være en del af et lille team, som understøtter hele vejledningen i Svendborg med opgaver, herunder telefoni, hvor chatbotten også vil være en integreret del.
Opgaver:
- At tegne samtaleflows i draw.io og integrere i BotStudio
- Sikre en effektiv kommunikation med vores borgere og virksomheder gennem chatbot og livechat
- Kontinuerligt optimere chatbotten for at forbedre borgeroplevelsen og øge effektiviteten
- Overvåge chatbotten for at sikre, at den fungerer korrekt, og løse eventuelle problemer
- Sikre sammenhæng mellem samtaleflows og vidensbase, undervisningsmateriale mv.
- Analysere data og yde rapportering for at identificere trends og muligheder for forbedring
- Samarbejde med forskellige afdelinger for at forstå behov og forbedre chatbot-funktionaliteten
- Samarbejde tæt med enhedskoordinatoren, som har det overordnede tovholderansvar for chatbotten
- Har erfaring med conversation design og udvikling af chatbots og/eller AI-training er en klar fordel
- Har erfaring med borgerhenvendelser/kundebetjening er en klar fordel
- Har god forståelse for borgerperspektivet og evnen til at identificere og implementere forbedringer
- Kendskab til programmeringssprog er en fordel, men ikke et krav
- Videregående uddannelse inden for kommunikation eller relaterede felter
- Viden om ejendomsområdet eller interesse for at lære fagfeltet godt at kende
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest den 3. juni 2024 kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder René Ovesen på telefon 72 37 81 33.
Der holdes og indkaldes til samtaler løbende.
Tiltrædelse 1. august 2024 eller efter aftale.
Der kan indgå en logik- og personanalyse i ansættelsesprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Bryghusvej 30, 5700 Svendborg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Svendborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Svendborg, Bryghusvej, 5700 Svendborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6048714