Bogholder til Svendborg Erhvervsskole & Gymnasier

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bogholder til Svendborg Erhvervsskole & Gymnasier

Har du styr på de grundlæggende regnskabsdiscipliner, sætter du pris på et godt arbejdsmiljø og kan du se dig selv som en del af en velfungerende uddannelsesinstitution? Så ser vi frem til at få dig som vores nye kollega!

Om dig

Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse og erfaring, og gerne nogle års erfaring med regnskabs-opgaver fra en større organisationen. Desuden lægger vi vægt på, at du:

  • Har fundamental talforståelse og solidt kendskab til regnskab og økonomiske begreber.
  • Arbejder effektivt og er fortrolig med Excel og Microsoft Office pakken i øvrigt.
  • Kender til automatisering af arbejdsprocesser og kan se potentialet i digitalisering og RPA.
  • Kan omsætte regler og vejledninger til praksis og overholde deadlines.
  • Er vant til at have selvstændigt ansvar for økonomi- og regnskabsopgaver.
  • Har erfaring med Navision og gerne Navision Stat.
  • Arbejder struktureret, er fleksibel og kvalitetsbevidst, og du følger altid dine opgaver til dørs.
  • Arbejder systematisk selvstændigt, men også sætter pris på det gode samarbejde med dine kolleger.
  • Er nysgerrig på at udvikle den måden, vi arbejder på og trives med at udfordre eksisterende arbejdsprocesser.
  • Er tillidsfuld og imødekommende og har en positiv indstilling til dine kolleger og opgaver.
  • Er stærk i både tale og skrift på dansk.
Det er afgørende, at du har god organisationsforståelse og samarbejdsevner, da du skal arbejde med forskellige medarbejdergrupper og inddrage deres input i opgaveløsningerne.

Om stillingen

Med reference til skolens økonomichef vil du få ansvaret for skolens bogholderi i samarbejde med afdelingens øvrige økonomi medarbejdere. Du får desuden ansvaret for primært følgende hovedopgaver:

  • Bogføringsopgaver og omposteringer
  • Vedligeholdelse af kontoplan og regnskabsinstruks
  • Opstilling af perioderegnskaber og årsregnskab samt årsrapport, herunder diverse afstemninger, omkostningsfordelinger, momsregnskab, projektregnskaber m.v.
  • Godkendelse af betalinger
  • Planlægning og koordinering af opgaver med afdelingens øvrige medarbejdere og skolens budgetansvarlige.
Du bliver en del af SESG’s Økonomiafdeling, som består af tre regnskabsmedarbejdere, der sammen med Løn- og HR-afdelingen med yderligere tre medarbejdere refererer til skolens økonomichef. Vi er et engageret team, hvor der er højt til loftet og afdelingen er præget af humor, stærk holdånd og frihed under ansvar. Du vil opleve, at der er god mulighed for at præge din egen hverdag og udvikling.

Tiltrædelse

Den 1. maj 2024 eller efter aftale.

Information

Du er velkommen til at kontakte økonomichef Søren Riiser på mobil 72 22 57 50 eller via mail sori@sesg.dk for yderligere oplysninger om stillingen.

Ansættelse

Stillingen er på fuld tid med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist

Hurtigst muligt og senest den 27. februar 2024.

Samtaler afholdes løbende.

Bemærk: Det er kun ansøgninger, der modtages via ”Søg stillingen”, der vil blive taget i betragtning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Svendborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Svendborg Erhvervsskole - Skovsbovej, Skovsbovej , 5700 Svendborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986685

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet