Administrativ vagtplanlægger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en administrativ uddannelse, og kunne du tænke dig at prøve kræfter med vagtplanlægning og styring af det daglige fremmøde for en stor tværfaglig gruppe af social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker i en stor kompleks afdeling, hvor en del af personalet går på tværs af sengeafsnit og ambulatorie?
…så hører vi meget gerne fra dig.

Du vil få et tæt samarbejde med personalet og vores oversygeplejerske Det er derfor afgørende, at du besidder gode relations kompetencer, der rummer såvel tydelighed, rummelighed samt imødekommenhed. Vi ansætter hverken social- og sundhedsassistenter eller sygeplejersker i denne stilling, da det er en ren administrativ funktion.

Din motivation er en væsentlig drivkraft for til stadighed at finde nye veje og muligheder, også når det er planlægningsmæssigt udfordrende. Det bidrager til at skabe en vagtplan, hvor den enkeltes behov og ønsker balancerer med en bæredygtig vagtplan med de rette kompetencer til at varetage afdelingens kerneopgaver.

Vi tilbyder en varierende arbejdsdag inden for følgende områder:

  • Vagtplanlægning for personalet i døgndækket, herunder:
    • Sikre langsigtet strategisk planlægning og ressourcestyring.
    • Kontakt til personalet i forhold til dækning og ændring af vagter
    • Tolkning af overenskomster for sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter.
    • Udarbejdelse af ferieplaner i samarbejde med funktionslederne
    • Overblik over medarbejdernes normtid, afspadsering og ferie- og sygefraværsdage.
    • Overblik over medarbejdernes deltagelse i kurser og temadage.
    • Forefaldne administrative opgaver for de 2 oversygeplejersker
Vi søger en medarbejder, der:

  • Har en administrativ uddannelse, gerne på akademi- eller diplomniveau
  • Har flair for planlægning og som med grundighed, systematik og overblik får vagtplanen til at gå op, samtidig med at vi overholder gældende regler for arbejdstilrettelæggelse og overenskomster
  • Forstår at balancere i hensynet til medarbejderen og arbejdspladsen
  • Har IT kompetencer og villig til at være kreativ i opgaveløsning
  • Kan skabe overblik over arbejdsopgaver og prioritere så deadline overholdes
  • Er hjælpsom, serviceminded og omhyggelig
  • Har erfaring med vagtplanlægning – gerne med systemet Hos Info, eller villig til at lære nye systemer
Stillingen er på 37 timer, og vi forventer fast arbejdsplads på vores sengeafsnit, hvor plejepersonalet også har deres faste gang.
Ansættelse pr. 1. maj 2024, eller gerne før hvis muligt.

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte enten:

Ansøgningsfrist: 18. marts 2024
Samtaler holdes den 20. marts 2024

Løn- og ansættelsesforhold:
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem HK og Regionernes Lønnings- og Takstnævn og er omfattet af Ny Løn.

Du kan læse mere om Geriatrisk Afdeling G, Svendborg på vores hjemmeside



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Svendborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Svendborg Sygehus, Baagøes Alle, 5700 Svendborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6008562

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet