Administrativ medarbejder til understøttelse af sagsbehandling på beskatningsområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du effektiv og god til at sætte dig ind i nye arbejdsgange? Og vil det motivere dig at være med til at understøtte sagsbehandlingen på beskatningsområdet af de nye ejendomsvurderinger? Vi søger flere administrative kolleger, som har lyst til at blive en del af vores dynamiske hverdag og fagligt stærke miljø i Vurderingsstyrelsens Ejendomsbeskatningscenter.

Vurderingsstyrelsens ejendomsbeskatningscenter
Det er Vurderingsstyrelsens opgave at sikre retvisende, ensartede og gennemskuelige ejendomsvurderinger og beskatning af landets 2,3 mio. ejendomme. Vi arbejder for at skabe tillid til vurderingen og tryghed om beskatning af ejendomme. Derudover lægger vi stor vægt på, at vores sagsbehandling er gennemskuelig for borgere og virksomheder.

Understøtte sagsbehandlingen
Som administrativ medarbejder vil du understøtte vores sagsbehandlere, så de kan træffe korrekte afgørelser. Du vil være med til at sikre strømlinet processer og lave manuelle rettelser i vores forskellige it-systemer, så vores sagsbehandlere har det rette datagrundlagt at træffe afgørelser ud fra. Du er god til at overskue og anvende processer, så du også løbende kan komme med forbedringsforslag dertil.

Dine personlige og faglige kompetencer
Du er detaljeorienteret og kvalitetsbevidst i din opgaveløsning og arbejder med meget høj effektivitet Du har en struktureret tilgang til opgaverne, er god til at planlægge samt arbejder grundigt og fokuseret.

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, hvor du har opnået kompetencer inden for administrative opgaver indenfor det offentlige, fx som kontoruddannet, professionsbachelor i Skat eller lignende. Det er en fordel, hvis du:

  • Har erfaring med administrative opgaver fra andre offentlige myndigheder
  • Har flair for anvendelse af forskellige It-systemer.
Vi klæder dig på til opgaverne
Vi klæder dig naturligvis på til opgaverne. Da der er tale om nogle meget specifikke arbejdsopgaver, vil en stor del af kompetenceudviklingen ske ved sidemandsoplæring. Men i forbindelse med din opstart, skal du også deltage i et onboarding-program, som skal sikre, at du hurtigt opnår den baggrundsviden, som er nødvendig for at kunne udføre dine arbejdsopgaver og samtidig får en god tilknytning til både din enhed og Vurderingsstyrelsen som arbejdsplads. Du kommer til at deltage på nogle kursusforløb af typisk en uges varighed, e-læringsprogrammer og sidemandsoplæring.

Ejendomsbeskatningscentret
Du bliver ansat i en nyoprettet sagsbehandlingsenhed. Enheden bliver en del af et fagligt miljø på ca. 220 medarbejdere. Vi lægger stor vægt på at kunne sparre med hinanden og sikre en konstant faglig udvikling via samarbejde på tværs af alle enheder, den samlede styrelse og den øvrige del af Skatteforvaltningen.

Vi sætter pris på at have et godt arbejdsmiljø – både fagligt og socialt. Vi har perioder med stor travlhed, men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid. Fælles for enhederne i Ejendomsbeskatningscentret er, at vi både sammen og i de enkelte enheder bidrager til den fælles opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest 17. juni 2023. Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Brian Bunk på tlf. 2080 6289.

Vi læser ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DST) i Skatteministeriet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Ansættelse sker pr. 1. august 2024 eller efter aftale.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Tjenestested er Bryghusvej 30, 5700 Svendborg, men der vil efter en konkret vurdering være mulighed for at arbejde ud fra Skattecentret i Ringe på Bygmestervej 23A, 5750 Ringe.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Svendborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Svendborg, Bryghusvej, 5700 Svendborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6061629

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet