BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Imødekommende og struktureret intern salgs- og logistikkoordinator
Er du struktureret og serviceminded? Og har du flair for logistik- og salgsprocesser? Så er du måske vores nye kollega!
Vi søger en engageret og erfaren salgs- og logistikkoordinator til at styrke vores team internt. Som intern salgs- og logistikkoordinator vil du blive en vigtig del af den daglige håndtering af vores salgsordrer til ind- og udland, hvor mange opgaver skal løses inden varen lander hos kunden.
Du vil komme til at sidde i en central rolle i et team af engagerede kollegaer, hvor du vil have en stor berøringsflade internt i virksomheden. Du er knivskarp til at indhente tilbud og planlægge forsendelse af gods til hele verden og koordinerer med resten af teamet, så ordren altid er fremme til tiden.
Der er tale om en fast stilling på 37 timer per uge med opstart hurtigst muligt.
Dine opgaver vil blandt andet være:
- Koordinering af logistik- og eksportforsendelser.
- Ordrebehandling og dokumenthåndtering.
- Indtastning og tilretning af salgsordrer i Dynamics NAV.
- Opfølgning samt løbende kontakt til kunden.
- Ad hoc-opgaver i salgsafdelingen.
Vi forventer at du:
- Har erfaring fra lignende stilling og dermed solid erfaring indenfor logistik, ordrebehandling og/eller koordinering.
- Har erfaring med ERP-systemer (erfaring med Dynamics NAV/Business Central er en fordel)
- Er systematisk og detaljeorienteret.
- Er serviceminded og god til at kommunikere både internt og eksternt.
- Er ansvarsbevidst og god til at strukturere dine opgaver.
- Behersker mundtlig og skriftlig dansk og engelsk på forhandlingsniveau (kan du flere sprog er det en fordel).
Som en international virksomhed med sælgere i udlandet, vil du, som intern salgs- og logistikkoordinator have tæt kontakt med de interne sælgere. Det er derfor en forudsætning, at du føler dig tryg i at kommunikere på engelsk.
Din baggrund kunne være salgskoordinator, logistikkoordinator, intern sælger eller måske ordrebehandler, men det er din erfaring med koordinering af og opfølgning på forsendelser, der gør dig til vores nye kollega. Har du yderligere erfaring fra en teknisk virksomhed og et internationalt miljø, vil det være en fordel.
Vi tilbyder:
En spændende arbejdsplads i en dynamisk og internationalt orienteret koncern med en uformel og humoristisk omgangstone. Dagene hos os er sjældent ens, og vi værdsætter en kultur med frihed under ansvar, stor arbejdsglæde og mulighed for både faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder desuden en lækker frokostordning, som alle medarbejdere dagligt tager del i. Arbejdspladsen er placeret i smukke Svendborg på Sydfyn, hvor vi for nyligt er flyttet ind i nyrenoverede faciliteter.
Er det noget for dig?
Så send din ansøgning samt CV hurtigst muligt på mail til HR-assistent Sandra Foxholm Andersen på sfa@vidaps.dk .
Mærk din ansøgning med ”Salgs- og logistikkoordinator”.
Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet det rette match.
Yderligere oplysninger:
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder Lone Kjærbøll Juhl på tlf.: 28 87 45 06.
VID Fire-Kill ApS er en innovativ virksomhed som beskæftiger sig med udvikling, produktion og salg af vandbaserede brandslukningssystemer til hele verden.
Se mere på vores hjemmeside www.vidfirekill.dk .
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Svendborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
VID FIRE-KILL ApS, Norgesvej, 5700 Svendborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-03-2025; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/f6576f28-b74e-4834-9a8c-419a220993df